Khamis, 26 Mei 2011

PENGHARGAAN KEPADA RAKAN FB

Sebagai penghargaan kepada Rakan FB, samaada saya menjemput mereka menjadi Rakan FB mereka atau sebaliknya.... saya hadiahkan mereka cenderahati berbentuk foto kreatif. Paling mereka suka bila wajah mereka dipapar melalui Mukadepan Majallah. Huiii... bila saya buatkan kepada seorang rakan, ada saja yang komen 'like'. Dari situ saya dapat menyelami bahawa mana-mana rakan FB yang 'like' mereka juga mahu foto seperti itu. Dan ada juga terus menulis 'boleh tak buatkan saya foto macam ni'.

Dibawah ini adalah contoh-contoh yang dapat saya hasilkan. Ada yang saya terus tag foto mereka dari album mereka tapi kebanyakannya terpaksa saya edit dengan menggunakan kreativiti saya sendiri.






Saya akan terus dengan apa yang saya buat sekarang ini. Tapi saya amat mengalu-alukan mereka mempelajari teknik pembuatan foto-foto diatas. Dengan pelajari teknik pembuatan foto seperti yang saya hasilkan, saya yakin mereka juga akan dapat menghasilkan foto seperti apa yang saya buat sebagai penghargaan kepada Rakan FB mereka masing-masing. 

Untuk mengetahui bagaimana teknik pembuatan sila kunjungi FB saya - NOSA ISKANDAR/AZAINI atau hubungi saya melalui HP saya 010-7888313 / 010-8044313 / 010-539 5545 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan